We mogen weer open!

Vanaf 20 mei 2020 is de praktijk weer geopend voor reguliere fysiotherapeutische zorg.

We hebben met ingang van 30 april 2020 toestemming van het Ministerie van VWS en het RIVM om reguliere fysiotherapeutische zorg te bieden. (Dit i.v.m. met de uitbraak van het Coronavirus ofwel het COVID-19 virus)

Met behulp van en helder triage stappenplan kunnen wij de fysiotherapeutische zorg op een veilige en verantwoorde manier verlenen.

Wij kunnen u weer op de praktijk of aan huis behandelen, mits u in goede gezondheid verkeert en GEEN verschijnselen van het Coronavirus, griep- of verkoudheidsklachten heeft. U dient uw afspraak dan te annuleren. Uw fysiotherapeut zal indien noodzakelijk, gebruiken maken van een mondkapje en/of handschoenen

Wat vragen we van u?

Was uw handen voordat u naar de praktijk komt.

Neem een eigen (bad)handdoek mee voor de behandeling.

Houd 1,5 meter afstand.

Kom zoveel mogelijk alleen (of met 1 ouder) naar de praktijk.

Hoesten en niezen in de de elleboog

Kom niet te vroeg maar liever precies op tijd op uw afspraak.

In de wachtkamer staat desinfecterende handalcohol, maakt u daar gebruik van.

Heeft u vragen neemt u dan contact op met de praktijk. Wij zijn bereikbaar op 071-5420495.

Indien u ons niet telefonisch kan bereiken, spreekt u dan vooral het antwoordapparaat in.
Ook kunt u het contactformulier op de website invullen.
Deze berichten worden dagelijks verwerkt.

Kinderfysiotherapie Leiderdorp is gevestigd op begane grond van Gezondheidscentrum Rijnland, in het N-gebouw van het Alrijne Ziekenhuis.

Op de parkeerplaats van Gezondheidscentrum Rijnland is het Regionale Coronacentrum operationeel. U kunt GEEN gebruik maken van deze parkeerplaats.

Hoe komt u bij Kinderfysiotherapie Leiderdorp via het Alrijne Ziekenhuis?

U kunt alleen via DE HOOFDINGANG van het Alrijne Ziekenhuis naar onze praktijk.

Parkeer uw auto (GRATIS) op P1 van het ziekenhuis (komt u met de fiets dan zet u uw fiets daar in de fietsenstalling).

U gaat de hoofdingang van het Alrijne Ziekenhuis binnen, door de baliemedewerkers zal u naar het doel van uw bezoek en uw gezondheid gevraagd worden. U meldt dat u voor Kinderfysiotherapie Leiderdorp komt.

U volgt de gele bewegwijzering “FYSIO GOUDEKET” (route 99). In Gezondheidscentrum Rijnland volgt u de bordjes naar onze praktijk.

U kunt plaatsnemen in de wachtkamer of op de stoel tegenover de behandelkamer van uw fysiotherapeut.